9 Ekim 2009 Cuma

CIKOLATALI BISKUVI TARIFI

CIKOLATALI BISKUVI TARIFICIKOLATALI BISKUVI TARIFI ÇİKOLATALI BİSKÜVİLER

Çok hoş görünümlü kurabiyeler...Bu güzel tarif için Pastacı kız Özlem 'e çok teşekkürler..
Gerçi bana biraz fazla tatlı geldi ama yine de kendi adıma çok beğendiğimi söylemeliyim...
Epeydir yazamıyorum, tarif ekleyemiyorum ; kusura bakmayın sevgili dostlar..
İşin gerçeği hiç ama hiç keyfim yoktu...:(( Hayatımızda çok önemli değişiklikler oldu bu yıl biliyorsunuz...Hazmetmek için sanırım biraz zamana ihtiyacımız var...Onaylayamadığım yorumlar için de özür diliyorum hepinizden...Ziyaret eden , yorum bırakan tüm dostlara çok teşekkürler..Beni mazur görün biraz olur mu ? İyilikler hep sizlerle olsun
Şimdi geçelim tarifimize:

ÇİKOLATALI BİSKÜVİLER

Malzemeler:
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket margarin(oda sıcaklığı)
  • Vanilya
  • 2 su bardağı un (yaklaşık olarak, hamur toparlayana kadar))
  • 1paketten biraz az kabartma tozu
  • Nutella
  • Bal
  • File badem,
  • File antep fıstığı

çikolatalı bisküvi yapılışı:

  1. Margarinle pudra şekerini iyice yoğuralım.(İyice özleşmesi çok önemli)
  2. Un ,kabartma tozu ,vanilyayı yavaş yavaş ekleyerek yumuşak elimizi bırakacak bir hamur haline getirelim.
  3. Daha sonra merdaneyle yarım santim kalınlığında açıp kalıpla keselim.
  4. Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizelim(Bende yaklaşık iki tepsi çıktı)
  5. Fırında azıcık pembeleşince çıkaralım
  6. Kurabiyelerin yarısının üzerine nutella sürelim
  7. Diğer kurabiyeleri üzerine kapatalım
  8. Yarısının üzerine nutella sürelim file antep fıstığına batıralım
  9. Kalanların üzerine de bal sürelim bademe batıralım

afiyet olsun

54 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Çok tatlı olabilir ama görüntü süper ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım umarım hewrşey yolundadır...
Ellerine sağlık gerçekten güzel gözüküyor ama benim fazla tatlıyla aram yok hele birde normalden daha tatlıysa şeker oranını düşürmek lazım...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bende uzun zamandır yeni bir şeyler ekliyemedim anca fırsatım oldu...İnşallah her şey yolundadır...Bisküvilerin görüntüsü iştahımı kabarttı bir tanecik istiyorum herkeze kalsın ama değilmi...Ellerine sağlık...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım enfes olmuşlar ellerine sağlık mutlu pazarlar öptüm...

Aysultan... dedi ki...

En kısa zamanda keyfin yerine gelir inşallah...
Nefis görünüyor bisküvi kurabiyeler:)
ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Belgincigim biskuviler gercektende nefis olmus ellerine emeklerine saglik canim.
senim tum tariflerinin hayraniyim hepside birbirinden nefis oluyor.
Kimin hayatinda biseyler olmuyorki canim fazla kendini uzme saglik olsu.
sevgilerimi biraktim.

ebruakin dedi ki...

Selamlar Belgin Hanım'cığım,

Ellerinize sağlık. Bisküviler çok şık olmuş gerçekten. Eminim tadı da süperdir.

Ben de pek ilgilenemiyorum bloğumla. Değişiklik dediğiniz nedir bilmiyorum ama dilerim geçici bir durumdur ve herşey gönlünüzce olur.
Kucak dolusu sevgiler...

ebruakin dedi ki...

Selamlar Belgin Hanım'cığım,

Ellerinize sağlık. Bisküviler çok şık olmuş gerçekten. Eminim tadı da süperdir.

Ben de pek ilgilenemiyorum bloğumla. Değişiklik dediğiniz nedir bilmiyorum ama dilerim geçici bir durumdur ve herşey gönlünüzce olur.
Kucak dolusu sevgiler...

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Görüntüsü çok tatli :))

Unknown dedi ki...

Muhteşem görünüyor bu kurabiyeler. Ellerine sağlık.

Sevil Şahin dedi ki...

belgin ablacım ne oldu bilmiyorum ama hayt işte hepimiz birer sınavdan geçiyoruz allahım daha beterinden korusun canım ablacım en kısa zamanda kendine gelmen dilegiyle
ellerine saglık büğsküvilerinde harika olmuş
sevgiler

angel dedi ki...

canim ins hayatinda hersey yoluna girer...
buskivileri cok begendim.not aldim ilk misafirimde denicem ins.
hersey gonlunce olsun...

made in funda dedi ki...

tek kelime ile müthişşşşşş.bayıldım.afiyet bal şeker olsun canımmmmmm.

made in funda dedi ki...

tek kelime ile müthişşşşşş.bayıldım.afiyet bal şeker olsun canımmmmmm.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canımmmm ben geldimmm:)
Nasılsın canısı ben daha yeni döndüm trden hiç canım gelmek istemedi bu defa biliyormusun ama mecburen döndük işte seni çok özledim işlerimi bitireyim hemen başlıcam..büsküvilerin harika olmuş ellerine sağlık çooook öpüyorum

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
allahaim her seyin hayirlisini versin, her ne ise gecer kendini üzme.
Bisküvilerde de muhtesem olmus, bayildim. tatli olsun severim ben 2-3 tane ordan fistikli olanlardan aliyorum, sevgiler....

hayat dedi ki...

Merhaba canım,çikolatalı bisküvilerle beraber bloğunuzdaki diğer tariflerinizde çok nefis görünüyor. Ellerinize emeğinize sağlık.
Sevgiyle kal...

handan dedi ki...

belgin ablacım Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır insanları birbirine . Kalbin nur, evin huzur dolsun. Kurban Bayramın ailene bereketli olsun

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

İYİ BAYRAMLAR:)))

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramın Kutlu Olsun canım sevgiler:)

birsence dedi ki...

nerelere kayboldun:((((

Adsız dedi ki...

Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN! mutlu ve huzurlu günler dilerim.
yeni blogun hayırlı olsun.
www.blogcu.com/metekan

kalpkurabiye dedi ki...

belgin hanımm ellerinize sağlık facebookta eklemişsiniz beni çok iyi ettiniz bloğunuzla tanıştımm ve ekledim banada beklerimm...

sevgiler..

kalpkurabiye, deniz güneş

handan dedi ki...

ablacım nerelerdesin insallah önemli birşey yoktur kendine iyi bak öpüyorum handan

Adsız dedi ki...

selam: yeni blogun hayırlı olsun:)bende yıllardan sonra şablonu değiştirdim beğendiğin için teşekkür ederim.çoktandır bir haber alamıyordum sizden iyi olduğunuza sevindim.mutluluğunuz daim olsun inşallah. saygılar.
www.blogcu.com/metekan

hazalca dedi ki...

canım öncelikle yeni yılını kutlamak istiyorum.bende epeydir ziyaretlerimi aksattım.hayatındaki değişiklikleri bilmiyorum ama inşallah herşey gönlünce düzelmiştir.sevgiler,selamlar

TARİF BAHÇESİ dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsun arkadaşım. 2010 sana huzur ve mutluluk getirsin inşallah. Kurabiyelerde çok sevimli olmuş. Ellerine sağlık, sevgiler Nesrin

Adsız dedi ki...

BİR GÜLÜ SAVUR SEVDİKLERİNE,SANA ONLARDAN GÜLÜCÜKLER GETİRSİN,ÖYLE İÇTEN ÖYLE SAMİMİ OL Kİ,GÖZYAŞLARIMIZI BİLE TEBESSÜME ÇEVİRSİN.HAYIRLI CUMALAR DİLERİM.
______##########______________
_____#############____________
____##############____________
___#######______###___________
___######________##__##_______
___######____________###______
___#####_____________######___
___#####____________#######___
___#####___________#######____
___#####____________######____
___#####_____________######___
___######____________###_##___
____######_______#___##_______
____#######____###____________
_____############_____________
______##########______________
________######________________
www.blogcu.com/metekan

Unknown dedi ki...

Merhabalar Belgin abla, uzun zamandır bloguna bakamıyodum. Yeni şablonun hayırlı olsun. Açınca hemen tariflerine baktım ve hepsi her zamanki gibi süper :) Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Canım nerelerdesin çok özlettin kendi
ni inşallah bir sorun yoktur.Ara sıra
ses ver olurmu kocaman öptüm...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA BEN HAZIR BİKÜVİ ZANNETTİM BÜSKÜVİYİDE SİZ KENDİZNİZ YAPMIŞSINIZ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNİZE SAĞLIK
BLOĞUNUZA İLK DEFA GELİYORUM FACE DEN BULDUM BUNDAB SONRA TAKİPCİNİZİM

Betül KAVAL dedi ki...

belgin abla ellerine sağlık herşey nefis gözüküyor. sabahın bu saatinde gezmek hiç iyi olmadı gerçi :)

sevgiler

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Merhabalar ne zamandır uğramamaıştım neye bakıp yalanacağımı şaşırdım.
Bisküvi patası bu güüne dek gördüğüm en şık bikuvi pastası anırım çok beğendim.Tiramisunun şekli cezbetti hiç kalıpta yapmak gelmemişti aklıma kedi dilli olanı.
Bu kurabiyeler zaten çok şık söylemeye bile gerek yok.
bir ton şey var beğenip de bravo demek istediğim ama sanırım vaktim yetmez :)
Uzun süre gelmeyince çok birikmiş ,tamamen benim hatam.Çok özür dilerim.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canımmm nerelerdesin çok özlettin kendini inşallah bir sorun yoktur çok öpüyorum...

canikom dedi ki...

kalıbı nereden aldınız.tşk ederim.
ellerinize sağlık....

Unknown dedi ki...

Canımmmm çok meraktayım bir ses ver
iyiyim diye olurmu öpüyorum...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim merhaba,her gün ugruyorum bakiyorum ama halen sayfan güncelesmemis sonunda yorum yazmak istedim,merak ediyorum seni,umarim hersey yolundadir ve yogunluktan sayfani günceliyemiyorsun,lütfen iyi haberlerini sayfana birak,öpüyorum seni.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim anneler günün kutlu olsun,

sevgiler....

Unknown dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..
CANIMMMM DÖN ARTIK:))

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık. Önce hazır bisküvi zannettim:))

anneminkizıyim dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul olsun.
Hayirli Kandiller...

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar hayırlı ramazanlar arkadaşım.nefis olmuş.ellerine sağlık.bu arada bloğumda hobidünyam yemek etkiliği var.güzel lezzetlerinle seni de davet ediyorum.5 eylüle kadar lezzetli tariflerle katılabilirsin.sevgiler...

Unknown dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.
Canımmm nerelerdesin dön artık öpüyo
rum.

lezzet sarayı dedi ki...

of of bisküviler harika olmuş...
bloğunuzu izlemeye aldım banada beklerim...

Unknown dedi ki...

Belgin abla uzun bir aradan sonra merhabalar. renkliimutfak.blogspottan sinem daha oncede senin tariflerini cok denemis ve karsilikli yorum bildirmistik. kendi sitemle pek ilginememis olsamda senin blogunu surekli takip ettim ve simdi yeniden basladim. araya evlilik ve yeni bir hayat girince malum zor :) biskuviler cok guzel goronuyor, ellerine saglik...

anneminkizıyim dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun... Tüm arkadaşların Kurban Bayramı?nı en içten dileklerimle kutlar, sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun!

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Kurban bayramin kutlu olsun belgin abla,sevgiler.

ham ham ev yemekleri dedi ki...

merhaba,siteniz çok güzel..takipteyim:) SİTEMİ ZİYARETİNİZİ BEKLİYORUM, HER TÜRLÜ SİPARİŞ YEMEK YAPIYORUM...SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Canım nerelerdesin bir ses çıkar lütfen çok merak ettim öpüyorum.

Tatlı Mutfağım dedi ki...

merhaba:)

bu güzel blog neden güncellenmiyor acaba? bloğunuzu çok beğeniyordum hep. soran arkadaşlarda olmuş ama bir soru yoktur inşallah. sizleri sevenleri merakta bırakmayın selametle:)

Unknown dedi ki...

Canımmmm nerelerdesin dön artık sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canımmm iyimisin iyiyim de yeter :))
Çok merak ettim öpüyorum.

handan dedi ki...

belgin abla nerdesin handan

DATLIM dedi ki...

Hazır gibi...mis mis :) ellerinize sağlık...birtasimkaynasin.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails