25 Eylül 2009 Cuma

KEDİ DİLİ TİRAMİSU

KEDİ DİLİ TİRAMİSU
KEDİ DİLİ TİRAMİSU
KEDİ DİLİ TİRAMİSU
Size güzel ve pratik bir yalancı tiramisu tarifi...Nette dolaşırken görmüştüm bir zamanlar..Sonrasında ben yapana kadar tüm bloglar doldu..Eee ben de dayanamadım yaptım işte..Görüntü şık, lezzet de güzel. Hem de kolay...Yapıp afiyetle hem siz yeyin, hem konuklarınıza ikram edin.
Buyrun tarifimize şimdi ..
KEDİ DİLİ TİRAMİSU
Malzemeler:

  • Bir paket kedi dili (sawayer bisküvi)
  • 2 su bardağı süt
  • 1 yumurta sarısı
  • 4 yemek kaşığı şeker
  • 2 yemek kaşığı un
  • Vanilya
  • 1 küçük kutu labne peyniri
  • 1 yemek kaşığı nescafe
  • 1 su bardağı su
  • 1 yemek kaşığı şeker
kedi dili tiramisu yapılışı:
  1. Süt, yumurta, un ve şekeri karıştırarak pişirelim
  2. Kaynamaya başlayınca kapatalım ve biraz ılıtalım
  3. Vanilya ve labne peynirini ekleyelim
  4. Mixerle iyice pürüssüz kıvama gelene kadar çırpalım, kremamız hazır
  5. Su , şeker ve nescafeyi birlikte eritelim
  6. Baton kalıbımıza önce strech filmi kaplayalım
  7. Üzerine kremadan bir miktar koyup bir sıra kedi dili dizelim ve bunları nescafe ile ıslatalım
  8. Bu işlemi bir kez daha tekrar edip buzdolabına koyalım
  9. Bir kaç saat dinlendirelim(ya da bir gece)
  10. Ertesi gün  kedi dili tiramisumuzu çıkarıp servis kabımıza ters çevirelim ve üzerine kakao eleyelim..
Afiyet olsun


10 yorum:

Unknown dedi ki...

Şükür kavuşturana canım çok özlettin kendini ve süper tatlılarla döndün ellerine sağlık kocaman öpüyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

CANIM GEÇMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN...
TEKRAR MERHABA ELERİNE SAĞALIK YİNE HARİKA BİR PASTA...

durutarifler dedi ki...

Tam benlik, kolay yazan her şeye bayılıryorum.
Ellerine sağlık. Eminim çok güzel olmuşlardır. Sevgiler

Şengülce dedi ki...

canım bu pastayı çok severim
yaşlılık ya annem tatlıları seviyorum ellerine sağlık kızım..

birsence dedi ki...

ben çok severim belginciğim sende nefis yapmışsın ellerine sağlık arkadaşım...özletme kendini...

Aysultan... dedi ki...

Bu tatlıyı pek severim elelrine sağlık:)
canım çekti şimdii

findikezmesi(neslihan) dedi ki...

ablacım nerelerdesin.sana ulaşamaz oldum artık.halbuki yorumlarda o güzel biri iki lafını okumak bile keyifti benim için.senden çok şey öğrenmiş bir takipçin olarak seni çoookk özlediğimi ve merak ettiğimi belirtmek istedim.çokk öpüyorum seni.sağlıcakla kal

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba.. İnanılmaz güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler bıraktım.

Işıl dedi ki...

pataların harıka gorunuyor

Işıl dedi ki...

TARIFININI KULLANDIM YAYINDA.SAGOL

Related Posts with Thumbnails