13 Haziran 2013 Perşembe

BROWNIE TADINDA ISLAK KEK TARIFI (SOSU YUMURTASIZ)

BROWNIE TADINDA ISLAK KEK TARIFIBROWNIE TADINDA ISLAK KEK TARIFI
BROWNIE TADINDA ISLAK KEK TARIFI
İnanın vazgeçemeyeceksiniz...!!!
Tadına bakan herkesin çok çok beğendiği bir ıslak kek tarifi...
Ben sosu çiğ yumurtalı olan ıslak keklerden hiç hazzetmediğim için sosunu ayrıca yumurtasız hazırlayıp ilave ediyorum Bu şekilde daha sağlıklı olduğuna inanıyorum.
Daha önceden ıslak keki kendi sosundan ayırarak yapardık bilirsiniz -ki eski tariflerime bakarsanız göreceksiniz- ama beni hep rahatsız etmiştir böyle olması.
Epey bir zamandır ise aşağıdaki usulü kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim.
Diğer kek tariflerim için burayı tıklayabilirsiniz..

Islak kek mi, brownie mi ayırt etmesi zor...Bir nevi çikolatalı kek
Lezzet şahane, kalorileri hiç söylemeyeyim tabii ki..
Size bu cümleleri kurabilmek için, daha doğrusu sizleri doğru yönlendirebilmek için sadece ucundan bir parça tattım..
Sonrasının ne kadar zor olduğunu anlatamam..:(
Yemek yazarı olmanın dayanılmaz ağırlığı işte bu noktada..!!
Ya da test mercilerinizin dürüstlüğüne kesinlikle güvenmelisiniz..
İşte tarif yazının devamında buyurun, övgü benden bu kadar, gerisine kendiniz karar verin.


BROWNIE TADINDA ISLAK KEK TARIFI 

malzemeler: (200 ml lik bardak)
  • 4 adet yumurta (oda sıcaklığında)
  • 1.5 su bardağı şeker 
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 paket kakao (25 g lık)
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar un (2,5 bardak kadar kullandım ama değişebilir)
Sosu için:
  • 2 su bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı yağ
  • 2-3 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 paket kakao 
  • 1 paket %70 bitter çikolata
  • süslemek için hindistan cevizi

BROWNIE TADINDA ISLAK KEK nasıl yapılır?

  1. Oda sıcaklığındaki yumurta ve şekeri mikserle en hızlı ayarda 7-8 dakika çırpalım.
  2. Diğer sıvı malzemeleri ekleyelim, çırpmayalım
  3. Kuru malzemeleri birlikte mümkünse eleyerek ilave edelim.
  4. Hepsini ekledikten sonra ya kaşıkla, ya mikserin en düşük hızında sadece homojenleşene kadar çok azıcık çırpalım, tamamdır.(akışkan bir hamur olacak tepsiye döker dökmez yayılmalı)
  5. Yağladığımız büyük boy kalıbımıza (ben en büyük boy yuvarlak borcamı kullandım) kek harcımızı dökelim
  6. Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında yaklaşık 40-45 dakika pişirelim
  7. Kek pişerken küçük bir tencereye 2 su bardağı sütü koyalım
  8. İçine parça parça çikolatamızı, şekeri, kakoyu ve yağı ekleyelim ve sadece çikolatamızı eritecek kadar ılıtalım. 
  9. Bu aşamada ben çikolatayı mikro dalga fırında erittim. Dilerseniz benmari olarak da eritip ekleyebilirsiniz. Bunun için ocakta suyu kaynatın, ıslanmayacak şekilde bir kabın içine çikolatayı koyup suyun sıcaklığı ile erimesini bekleyin. Hangi yöntemi tercih ederseniz.. 
  10. Fırından çıkan kekin ilk sıcaklığı geçince kürdanla üzerine delikler açalım ve sosun yarısını dökelim
  11. Sonra kekimizi istediğimiz gibi dilimleyelim ve sosun kalanını dökelim
  12. Soğuduktan sonra hindistan cevizi ile süsleyerek servis yapalım

Afiyet olsun

147 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

harika görünüyor tarifi aldım ellerine sağlık :)

Pumpulininmutfagi dedi ki...

En sevdiğim tatlıdır:)
Ellerinize sağlık harika görünüyor
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

sos için iki su bardağı değil de, bir su bardağı yeterli gibi. ben öyle yaptım en azından. denedim, tarifiniz gerçekten çok güzel teşekkürler.

belgin kıral dedi ki...

Beğendiğinize çok sevindim,benim çevremde de tadan herkes çok sevdi..Oldukça büyük bir kek oluyor biliyorsunuz, çikolata da yoğunluk kazandırdığı için bizim damak tadımıza göre çok güzeldi..az ya da çok farketmez, lezzet aynı lezzet nasılsa :) Afiyet olsun

Adsız dedi ki...

merhaba...tarıfınızı denemek ıstıyorum ama ben kek kalıbında yapsam olurmu acaba kalıbı cevırırken sorun olurmu... not:yarın annemın mısafırlerı var bu aksam yapıcam o yuzden acıl cevap verırısenız sevınırım sımdıden tşk.

belgin kıral dedi ki...

Umarım geç kalmamışımdır, üzgünüm. Bugün oğlumun dr- hastane işleri vardı; kusura bakmayın olur mu? sorunuzun cevabına gelince olur ama düz bir tepsi ya da borcam gibi bir kapta yapsanız sosun dağılımı açısından daha iyi olur diye düşünüyorum. kolay gelsin

belgin kıral dedi ki...

keki sıcakken kalıptan çıkarmanız doğru olmaz..Ama sosu da sıcakken dökmek gerekiyor. Döktükten sonra soğutup da çıkarayım derseniz o da oldukça riskli, büyük ihtimalle parçalanır gibi geliyor bana..

ChiLamBi dedi ki...

Merhaba,
Bu güzel tarifi denedim ve sonuç şahane! Brownie'den farkı yok, şu an keyifle yiyoruz :)
Diğer tariflerinizle de ilgileneceğim. Teşekkür ederim. :)

belgin kıral dedi ki...

Merhaba ChiLambi, afiyet olsun; benim için de bir dilim yiyin :) Beğendiğinize çok sevindim. Nezaketiniz ve dönüp yorum bıraktığınız için de ayrıca çok teşekkür ederim, sevgilerimle :)

Adsız dedi ki...

Mmmm canım çekti hemen yapmalıyım :)

adsiz dedi ki...

Gercekten hos bir tarife benziyorr su anda firinda pismekte umarim tadi da cok hosturr:)))

belgin kıral dedi ki...

yorumunuzu merakla bekliyorum, umarım çok beğenirsiniz :)

Adsız dedi ki...

Harika bi tarif gercekten bayıldım teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

Benim kekim cok kabardi ve sosu tam olarak cekmedi :(

belgin kıral dedi ki...

Acaba yüksek bir kek kalıbında mı pişirdiniz ? eğer öyleyse sosu tam çekmez, sadece üst kısmında kalır.

Adsız dedi ki...

Mükemmel bir tarif dün denedim tadı harika oldu.. Fakat bir sorum olacak acaba icine daha az yumurta koysak olur mu

Adsız dedi ki...

Sanki bana biraz yumurta koktu eğer daha az koyarsak belki daha az kokar diye düşündüm..çok TSK ler

belgin kıral dedi ki...

yumurtaları sevmiyorsanız elbette azaltabilirsiniz. bu büyük borcam ölçüsü. diğer malzemeleri de azaltırsanız olur tabii neden olmasın :) ben çoğunlukla (küçük bir aile olduğumuz için) yarı ölçüde yaparım hemen her şeyi, böylece hem daha fazla çeşit pişiyor evimde; hem de taze taze tüketilebiliyor. :) sevgiler

Adsız dedi ki...

kekin kivami mukemmelllll tarf icn ck tesekkurler

Adsız dedi ki...

Hemen denemeliyim;)

Adsız dedi ki...

merhaba suan bende yaptım cok güzel gözüküyo tarifiniz icin cok tesekürler belgin hanım

tuba_bilici dedi ki...

Bakalım bugün deneyeceğim,nefis görünüyor umarım ben de yapabilirim :) Sonra tekrar yorum atacağım

Adsız dedi ki...

Kekinizin tarifi cok guzel ve ben 3 yumurtayla yaptim yeterli oluyor :)

Adsız dedi ki...

Gercekten cok lezzetlii tesekkurler..

belgin kıral dedi ki...

afiyet olsun, beğendiğinize sevindim..

Gülşen dedi ki...

Çok teşekkür ederiz bazıları çiğ yumurta kokuyor bu tarif cok iyi oğlum ile keki yemek icin hazırlıyoruz ellerinıze sağlık ...

Adsız dedi ki...

Ben de yaptim cok guzel oldu tavsiye ediyorum

Adsız dedi ki...

Sostaki yağ sıvı yağ mı?

belgin kıral dedi ki...

evet sıvı yağ olacak..fındık yağını öneririm.

Adsız dedi ki...

Deniyorum ortaya ne çıkacak çok merak ediyorum :)

Unknown dedi ki...

Selamun aleykum burayi yeni farkettim artik burdayim :) bu arada bu tarifi denicem bir ara inseALLAH

Unknown dedi ki...

Selamun aleykum burayi yeni kesfettim ve cok hos buldum.artik burdayim inseALLAH.bu arada kek tarifini denicem en kisa zamanda.herkeze sevgiler♥♡♥

Unknown dedi ki...

Selamun aleykum burayi yeni farkettim artik burdayim :) bu arada bu tarifi denicem bir ara inseALLAH

Adsız dedi ki...

bende denemek istiyorum fakat bu sosu hiç pişmicekmi anlamadım ,teşekkürler
yüksel

tatlikiz dedi ki...

Çok güzel bencede

Adsız dedi ki...

suan yapsam bitter yok bakkalada gidecek durumum yok cikolatasiz nasil olur tadi etkilermi?acil vevap lutfen

selma dedi ki...

keki az önce yaptım gerçekten güzel oldu.emeğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Şu anda bitirdim yapmayı ve şahane gözüküyor eminim tadıda öyledir :) teşekkürler :)

İrem Kahraman dedi ki...

Bu ne muhteşem bi kektir. Tarif için teşekkürler,ellerinize sağlık :)

belgin kıral dedi ki...

Hepinize afiyet olsun, beğendiğinize çok sevindim.

Özlem dedi ki...

Belgin hanım az önce yaptım. Ailecek çok begendik. Tarifinizdeki ölçüler, kullanılacak tepsi boyutunu vermeniz harika. Çok teşekkürler :)

Özlem dedi ki...

Belgin hanım harika bir tarif. Teşekkürler

Özlem dedi ki...

Az önce ailecek tadına baktık, hepimiz cokkkk beğendik. Tesekkürler :)

Özlem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özlem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
belgin kıral dedi ki...

Afiyet olsun, beğenmenize çok sevindim :)sevgiler

Adsız dedi ki...

Bitter çikolata kaç gr. acaba? :D

DUYGU dedi ki...

SUAN YAPIYORUUUUM İNŞALLAH GÜZEL OLUR DEEDİKTEN SONRA TEKRAR YAZICAM :)

turkan dedi ki...

Tarifiniz için çok teşekkür ediyorum.Denedim bir harikaydı. 3 yumurta da olabiliyor. Ben öyle denedim. Ayrıca üzerine bitter çikolata yerine Eti Karam da çok yakışıyor. Tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Kek soguk sos sicak olarak mi hazirlanacak

belgin kıral dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim, bir sonraki yapışımda tavsiyenizi değerlendireceğim sevgili Türkan..Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

çok güzel tarif teşekkürler..yumurta kokulu yorum beni biraz endişelendirmişti ama bende öyle bişi olmadı sanırım yumurtayı gerçekten 7-8 dk çarpmak lazım..sevgiler belgin hanım emeğinize sağlık.. :)

Sema dedi ki...

Ceviz de olursa süper olur. Tepsinin çapı kaç cm acaba? Saygılar...

belgin kıral dedi ki...

Sevgili Sema, en büyük yuvarlak borcamda yapıyorum ben, tam geliyor. Ama şart değil, büyük dikdörtgen borcamda da olur, sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Tarif çok güzel görünüyor bende deniyicem sabah olmasını dört gözle bekliyorum

eylül dedi ki...

Ben dövülmüş cevizde koydum içine süper oldu browniden hiçbir farkı yok.çikolatalı lezzetleri sevenler kesinlikle denemeli

Adsız dedi ki...

Cok gzl oldu ilk dfa tam tarifnde tam tadinda

Unknown dedi ki...

Şu an ben de fırından çıkmasını bekliyorum :) Sosum'dan enfes erimiş çikolata sosu evimi sardı bile :) :) Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bu kek cok az kabariyo. nasil daha fazla kabarmasi icin ne yapabiliim ablacim. tesekkur ederim :*

belgin kıral dedi ki...

Sevgili Gamze, beğendiğinizi ümit ederim :)Rica ederim

Kekin fazla kabarması için yumurtanız oda sıcaklığında olsun ve en az 5 dakika mikserin en yüksek ayarında yumurta ve şekeri çırpın. Diğer malzemeleri ise hava ile kabarmış olan yumurtayı söndürmeden yavaş yavaş karıştırın
Kalıp büyüktür, fazla kabarmaz bilginize

Adsız dedi ki...

Yaptim ilk defa bi kekim cok guzel oldu

Unknown dedi ki...

Islak keki bi turlu tutturamiyordum Denedim cok cok guzel oldu tesekkurler

Adsız dedi ki...

Sosun cikolatasini tencerede mi eritecegiz yoksa mikrodalgada eritip ocak takı malzemelerin içine mi koyacagiz

Adsız dedi ki...

Daha denemedim inşallah güzel olur tesekkurler

Adsız dedi ki...

Bu keki denedim ancak basarili bir tarif olmadi benim icin, "islak" olmadi.
Yapmak isteyenlere yardimci olsun diye yaziyorum…

belgin kıral dedi ki...

Su dökün ,bayağı ıslak olur :D

Unknown dedi ki...

Cok guzel gercektende

Unknown dedi ki...

Cok guzel

Adsız dedi ki...

Cikolata sosuyla olurmu

Adsız dedi ki...

Ben de şmdi deniyecegim.Yorumlarin hepsini okudum bi an önce yapip tadina bakmak istyrm.Tesekkrler:)

Adsız dedi ki...

Bende az once denedin sosunu doktum tadina bakmadim. Sizin kekin ustunde cikolata yogunlukta gibi benim ki ole durmadi sanki bir paket bitter erittim ama acaba cikolatayi ayrica eritipmi dokdunuz ustune ?

Adsız dedi ki...

Simdi yaptim ve harika oldu tarifiniz gercekten tam ölcusunde tesekkurler :)

Adsız dedi ki...

Şu an kekim pişiyor ama kekin içine kakao yerine çikolatalı sos koydum bakalım nasil olacak ..

belgin kıral dedi ki...

Kekin şekerini biraz azaltsaydınız keşke..

Adsız dedi ki...

Ölçüler ayniydi inanin o gün gece yarisina kadar misafir agirladim ve gelen herkes kekime bayildi teşekkürler.....

nurgül dedi ki...

Bende şu anda deniyorum burayi yeni keşfettim güzel olacağını ümit ediyorum sevgiler

nurgül dedi ki...

Çok güzel elinize sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Teşekkür tam ölçü tam kivam yanliz ben dun yaptim yerken bitterin aciligi damadimda kaliyodu neden? Ama bugün yediğim de nefisti o acilik gecmisti sizdede oyle oluyomu yapip bir gün sonrami yemek gerek:)

Adsız dedi ki...

Bitter cikolata kac gr eklemeliyiz??

mutluu dedi ki...

denedim cok güzel oldu keki cok hafif oluyorrr .teşekkürler
nurgül

Ebru gökkaya dedi ki...

Ellerinize saglık süper oldu kek yemeyen eşim bir oturuşta 5 dilim yedi paylaşım için Teşekkürlerrr ...

belgin kıral dedi ki...

Rica ederim :) Afiyet olsun...

Dilek dedi ki...

Selam.ben de keki denemek istiyorum.yalniz şu bitteri mikroda nasil ve hangi ayarda eritebiliriz.teşekkürler şimdiden

belgin kıral dedi ki...

Sevgili Dilek, soruna tam cevap verebilmeyi isterdim ama maalesef herkesin mikrodalga fırını birbirinden farklı..Ben whitewestinghouse kullanıyorum ve ısı ayarı yoktur. Çeşitli programları vardır. Yılların alışkanlığı ile biliyorum nasıl kullanmam gerektiğini. Siz de gözlemleyerek ve kısa süreli denemelerle bunu yapabilirsiniz.sevgiler :)

Dilek dedi ki...

Keki pişirdim ve şu anda evdekilere ikram ettim.buruk bir haz yaşiyorum.kekim islak olmadi oldukça kuru.sos üstte katman oluşturdu.nerde yanliş yaptim.tarife harfiyen uydum.

Adsız dedi ki...

Normal firin tepsisini yaglayip oyle yapsak olur mu ?

Unknown dedi ki...

Bende denemek istiyorum ama yarınşu an bitter yok mükemmel gözüküyor ellerinize sağlık yorumlarda olumlu teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba tarifiniz çok güzel teşekkür ederim ama 40 dakika beklettim ve kekimin ust bölümü yandı :((

Alev Ertörer dedi ki...

Belgin hanim merhaba..Tarifinizi dun aksam yaptim ve harika oldu...Afiyetle yedik ve cok tesekkur ederim.Bu arada esim kakao bulamamis.Sosu icin bitter cikolatali puding kullandim.Harika oldu..Benim gibi zor durumda kalan olursa diye paylasmak istedim.Sadece firinim turbo oldugundan yaklaşık 1 saatte pisti;) Takipcinizim bugun den itibaren sevgiler, Alev

belgin kıral dedi ki...

ALEV HANIM BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM.HER ZAMAN MUTFAKTA ÇARELER VARDIR:) SİZ DE GÜZEL BİR YÖNTEM UYGULAMIŞSINIZ. AFİYETLE KEYİFLE YEMİŞSİNİZDİR ÜMİT EDERİM ..YORUMLARINIZ BENİ MUTLU EDER,SEVGİLERİMLE

ALEV ERTORER dedi ki...

BELGiN HANIM MERHABA, COCUKLAR MURFAKTAN AYRILMADI:))) ALEV ABLA DIYE PESIMDE DOLASIYORLARDI.ESIM DE;) SU ANDA FIRINDA ZEBRA KEK PISMEKTE YORUMU EKLEYECEGIM...BU ARADA KIZINIZDAN DA SIZI INSTAGRAM DA BIR SAYFA ACNASINI RICA EDIYORUM.DAHA COK TAKIPCIYE ULASMALI TARIFLERINIZ.SEVGILER, ALEV

belgin kıral dedi ki...

Alev hanım, tebessüm ettiren keyifli yorumunuz için teşekkür ederim. Tariflerimi beğenmeniz beni çok mutlu etti. İnstagramım var ama "BelginKiral" olarak kullanıyorum. Şahsi bir hesap yani..:) Pinterest de aynı şekilde.. Belki daha sonra "sefertası tarifleri" olarak da ayrıca bir hesap açabilirim. mutfağınızdan neşe ve çocuk sesleri eksik olmasın, sevgilerimle :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Belgin hanm
Tarifinizi görür görmez hemen denedim yanliz bende cikolata yoktu sosuna yarim paket cikolata sosu koydum 1 kasik sekeri de azalttim ve şu an iki oğlum ve ben parmaklarimizi yemek üzereyiz :) son bi kac aydir kolay kolay bisey begendirip yediremedigim büyük oglum( ki 3.5 yasinda) islak kek istemeye başladı. Denemedigim tarif kalmadi ama ne oglum ne ben hicbirini begenemedik :( inanin denedigim onlarca tarif arasindan en mukemmeli.. kesinlikle islak kek isteyen herkes denemeli.. ellerinize emeginize saglik cok güzel bi tarif... İlknur

Adsız dedi ki...

bende denedim sosu cok cekmedi ama tadi falan cok guzel oldu tesekkur ederim emeklerimi bosa cikarmadiginiz icin:))

Adsız dedi ki...

cok guzel oldu tadi falan sadece sosunu tam cekmedi tesekkur ederim emegimi bosa cikarmadiginiz icin herkese afiyet olsun:))))

Unknown dedi ki...

çok güzel bir tarif. ben 3 yumurta kullandım ve sosuna 1 bucuk bardak süt koydum tüm sosu çekti tam kıvamında oldu! teşekkürler
Zeyneb

Unknown dedi ki...

sosu 1 bucuk bardak sutle yaptım keke de 3 ymurta koydum çok güzel oldu tüm sosu çekti. süper bir tarif teşekkürler!

Unknown dedi ki...

Merhaba,
cok lezzetli görünüyor. yarın iş arkadaşlarima yapmayı düşünüyorum. Farkli bir yorum yapmışsınız heleki yumurta kokusunu sevmeyenler için süper görünüyor. Deneyimimi paylasicam. Teşekkürler Belgin Hanım

belgin kıral dedi ki...

Sevgül hnm, beğeneceğinzi ümit ediyorum :)

Adsız dedi ki...

Ben buyuk boy borcam kismini atlamsim okurken kek tebir sorun olurmu oeta boy borcama koydum agzina kadar doldu suan pismesini bekliyorum acil bir sekilde yanitlarsanizsevinirim

chloe dedi ki...

Merhaba. Kekinizi denemek istiyorum ama aklima bir sey takildi. 1.5 su bardagi seker icin 200 ml yazmissiniz. Tam olarak bardak olculerinizin hacim karsiligi nedir? Tesekkurler.

belgin kıral dedi ki...

Merhaba sevgili Chloe,bardağım 200 ml sıvı alıyor. gr olarak bilirsiniz, her katının farklı ağırlığı vardır. Tek tek her şeyi ölçmem takdir edersiniz ki çok zor.Her evdeki bardak mutlaka ki aynı değildir. Siz kendi bardağınıza 200 ml sıvı doldurun. BArdak büyük olsa bile ,kullanacağınız şeker miktarı sıvının dolduğu noktadadır.. selamlar :)

Unknown dedi ki...

1 paket kakao gramajı ne kadar

belgin kıral dedi ki...

Size de merhaba Zeynep hanım ..Yaklaşık 50 gr

Adsız dedi ki...

Cikolata yoksa sorun olur mu acil cvp tsk

Adsız dedi ki...

Kekim firinda ins.guzel olur:)

Adsız dedi ki...

Harika olduuuu teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Benim cok sik yaptigim bir tarif gercekten cok guzel oluyor bugunde yaptim bayila bayila yedik en guzel tarafi kesinlikle sosunun yumurtasiz olmasi tesekkurler...yasemin

Adsız dedi ki...

Merhaba suan kek fırında bakalım sonucu sizinle paylasacagim :)))

Adsız dedi ki...

Merhaba ben elif :) ya benim anlamadgm nokta sosu keke sicakken mi dokecegz kek sos arasinda kaldim nasıl yapcm acilllll

Adsız dedi ki...

Kac gram cikolata katilior

Adsız dedi ki...

Çok severim browniyi. Tarifi demedim şimdi firinda bi heves bekliyoruz sonucu

Adsız dedi ki...

Keki yaptim ve sahane otesi oldu herkes bayildi ve tarif istedi int tarifleri magduru olan bir kisi olarak bunu kirdiginiz tam bir tarifle hafif ve super lezzetli tarif verdiginiz için cook teşekkürler

Adsız dedi ki...

Belgin hanim çok teşekkürler süper oldu gerçekten bayıldım ��

seda dedi ki...

Çoook güzel oldu teşekkürler

Unknown dedi ki...

Ben bişey de takıldım, sosu için 2 yemek k. Yağ demişsiniz acaba sıvısı katimi?

Adsız dedi ki...

Harika oldu harikaa :) Sosu tam çekti tam bir brownie oldu erkek arkadaşım bayıldıı :) Annesine aynı tarifi birebir göstermeme rağmen o yaptığında kuru olmuş sanırım bu elden ele fark olması meselesiyle ilgili o yüzden mutlaka deneyin kuru olursa da mutlaka biyerde hata yapmışsınız demektir yılmayın bidaha deneyin. Bu enfes tat için denemeye değeerr :))

Adsız dedi ki...

Merhaba Büşra ben. Klasik vazgeçilmez bir tadı bitter çikolatayla taçlandırmışsınız. Ellerinize sağlık:) Eşim yumuşak ve süngersi sevdiği için daha da önemlisi sosu çok iyi çekmesini istediği için unu her zaman az koyuyorum ve gerçekten işe yarıyor. Bir buçuk su bardağı yeterli oldu. Aynı düşüncede olanlar deneyebilir.

Adsız dedi ki...

Bu kacinci yapisim saymadim . Çok güzel bir tarif. Çok çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Cook guzel oldu.d

Adsız dedi ki...

Harika bi kek yaptiklarim arasında en çok begendigim bu oldu tsk ederim emeginize saglik...;)

Adsız dedi ki...

Sütlü çikolata koysam olurmu ama hemen cevap verin lütfen

Adsız dedi ki...

Kekiniz çok güzel görünüyor. Ben de tarifinizi görünce bir heves yaptım ancak sosu çekmedi kek. Sadece kesik yerler dolmuş, içi kuru kalmış. Sosun ilk yarısı döktükten kısa süre sonra döktüm diğer yarıyı. Az beklediğim için sonuç böyle olmuş olabilir mi acaba?

Adsız dedi ki...

Cikolata saralle olsa olurmu

Adsız dedi ki...

Bende daha yeni yaptim ilk kez ve super oldu sosuna biraz portakal kabuguda rendeledim daha harika

Unknown dedi ki...

Sevgili Belgin hanım,
İnternette bir rastlantı sonucu bulduğum ıslak kek tarifinizi zevkle ve kolaylıkla uygulayıp az önce elde ettiğim muhteşem sonuca baktığımda size teşekkür etmek istedim. Tarifiniz hiç bir değişiklik yapmaksızın mükemmel çalışıyor. Pazarimız çikolata tadında başladı sayenizde. Teşekkür ve sevgilerimle...

belgin kıral dedi ki...

Pazar keyfinize bir nebze olsun dokunup, katkıda bulunabildiğime çok sevindim Yasemin Hanım :) Bu güzel yorum için asıl benim teşekkür etmem gerek; her gününüz pazar neşesinde geçsin; sevgi ve selamlar :D

Adsız dedi ki...

Ben bu sayfaya nerden nasıl geldim bilmiyorum. Saat 5.30 ve çok canım çekti. Şimdi yapmaya giriştim. Ama o da ne evde bitter çikolata yok... Gece eşim kalkmış yemiş. :( Sos yerine çikolata sos pişirip dökmeyi düşünüyorum bakalım olacak mı...

Adsız dedi ki...

Sos ve kekte ki kakao grami ayni mi 25 grliktan mi.yorumlarda sostan 50 gr demissiniz de

güler dedi ki...

Merhaba belgin hanim kek ve sostaki kako grmi ayni acaba?25 gr kac kasik ediyor.simdidn tesekur ettiw

belgin kıral dedi ki...

Merhaba Güler hnm, evet kakao sosu ve keki için ayrı ayrı 25 grlık paket kullanıyoruz.. Ama damak tadı sizin, dilerseniz arttırabilirsiniz, sevgiler...

güler dedi ki...

Denendi yari ölçuyle kuçuk yuvarlak borcama...sonuç nefis di tek kelimeyle.şimdiye kadar yedigim ve yaptigim en leziz islak kekti.tarif icin sonsuz teşekkur ettim.kekim kuru falan da olmadi ,gayet guzel sosu cekti.immmm.tereddutsuz deneyin pişman olmuyacaksiniz.sevgiler ve saygilarimla belgın hanim

belgin kıral dedi ki...

Güler hnm, beğendiğinize çok sevindim.. Afiyetler olsun:) dönüş yapıp fikrinizi yazdığınız için(ayrıca emek ve zahmetiniz için) de çok teşekürler..sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

Ben yumurta sevmediğim için iki yumurtayla yaptım ve üst sosuna yağ katmadım,kesinlikle muhteşem oldu keki yumuşacık sosuda kıvamlıydı herkes bayıldı teşekkürler

Adsız dedi ki...

Benim merak ettiğim sosu pişiricekmiyiz orda takıldımda 😊

selvi dedi ki...

Denedim; hakikaten brownie tadında:))

Unknown dedi ki...

Merhaba benim de su anda kekim pişiyor sosu da hazır yanlız çikolata koymadim ..tat veren çikolata mi öyleyse almaya gidecegim

Derya Uğur dedi ki...

Belgin hanım bende bugün ilk kez karşılaştım sizinle.muhteşem bir brownie tarifi.çocukların uyku saati gelmesine rağmen:bir dilim daha,bir dilim daha diye diye başından kaldiramadim çocukları,emeginize sağlık,teşekkürler

Derya Uğur dedi ki...

Belgin hanım merhaba,ben bugün ilk kez karşılaştım sizinle.çocuklarımın uyku saati gelmesine rağmen bir dilim daha bir dilim daha diye diye bir türlü cocuklari başından kaldiramadigim muhteşem bir brownie tarifi.emeginize sağlık,sağolun.

Unknown dedi ki...

Suan evde kako ve cikolatam yok kakolu süt kullansam olurmu acaba

Unknown dedi ki...

Merhaba bende yaptım şahane oldu vallaha

hatice dedi ki...

Geçekten harika bir tarif olmuş, çok nefis görünüyor, kısa zamanda denemek istiyorum.

Adsız dedi ki...

Bende 16 yaşındayım ve 1 hafta içinde bu keki 2 defa yaptım herşeyi eksiksiz yaptım mükemmel

Adsız dedi ki...

Muhteşemmmmm

Adsız dedi ki...

Keki yapmaya karar verdim yorumlar çok güzel yapınca tekrar cevap vericem......

Unknown dedi ki...

Belgin hanım ben sosuna tereyağ koydum olurmu





Unknown dedi ki...

Slm tariflerinizi deniyorum önce size soruyorum Tşk

Related Posts with Thumbnails