7 Nisan 2018 Cumartesi

CEVİZLİ MAYDANOZ SALATASI TARİFİ(GİRİT)

CEVİZLİ MAYDANOZ SALATASI TARİFİ(GİRİT)

Upuuuzuuunnn bir aradan sonra tekrar merhaba...

Pişirdiklerim için fotoğraf çekmek, sunum ve düzenleme yapmak zor gelmeye başlayınca; hayatım biraz daha yoğunlaşıp blog için de vakit ayıramaz olunca güzelim tarifler hep bir kenarda kaldı maalesef.. 
Farkettim ki, ben kızım için yola çıkmışken aynı zamanda kendime de bir arşiv oluşturmuşum. Bir başvuru, kaynak, tarif defterim olmuş hep elimin altında ..canım sitem:)
Sonra düşündüm, paylaşmayı seviyorum ama ne yazık ki vakit darlığı çekiyorum. 
Buna nasıl bir çözüm bulabilirim? 
Tariflerime kolayca da ulaşabileyim.. 
Ama devir fotoğrafı da geçtim, video devri. 
Youtube da onlarca kanal var.. 
Eeee??

Ben de dedim ki, hiç olmazsa okuyup anlayabilenlere ve tabii kendime:) faydam olsun. 
Veeee uzun lafın kısası, resimleyemediğim tarifleri ara sıra buraya RESİMSİZ olarak ekleyip, bilahare de "fırsat buldukça" fotoğrafları eklemeyi düşünüyorum. 
Ne dersiniz? Uygun mudur?
Diyorum vee ilk tarifimi ekliyorum..
Son derece basit ama bir o kadar da lezzetli bir salata tarifi...

Cevizli maydanoz salatası tarifi(Girit)

Malzemeler:
  • 1 olgun nar
  • 2 demet maydanoz
  • 1 su bardağı çekilmiş ceviz içi
  • Taze kekik(varsa)
  • Kavrulmuş susam
Sos için
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 çay bardağı sızma zeytinyağı
  • 2 yemek kaşığı nar ekşisi

Hazırlanışı:

  1. Narı ayıklayıp tanelerini derin bir salata tabağına aktaralım. 
  2. İrice kıydığımız maydanozu,kekikiği ve iri çekilmiş ceviz içini üzerine ekleyelim. 
  3. Az miktar susamı hafif kevurup ekleyelim
  4. Sosu malzemesini bir kasede iyice karıştıralım ve  salatanın üzerine gezdirip servis yapalım.

Afiyet olsun


4 yorum:

Etimesgut Halı yıkama dedi ki...

ıyı bır sıte

belgin kıral dedi ki...

Teşekkürler

Handan dedi ki...

merhaba çok eski takipçilerinizdenim ellerinize sağlık Handan instagramda sizi Nasıl takip edebilirim

belgin kıral dedi ki...

Merhaba Handan hnm, eski takipçi candır, hoşgeldiniz mutlu oldum :) İnstagramda tarif paylaşmıyorum, kişisel hesabım var sadece..Bu alan kolaylıkla ulaşılabilir ve kategori ayrımı olduğu için bence çok daha kullanışlı..O yüzden uzun aralıklarım olsa da hala buradayım, sevgilerimle..

Related Posts with Thumbnails