1 Mart 2008 Cumartesi

RUS SALATASI TARIFI

RUS SALATASI TARIFI
RUS SALATASI TARIFI

Oğlumun çok sevdiği bu salatayı ben iki farklı şekilde yapıyorum. Daha yaygın olarak yapıldığı şeklinde yumurta ve özellikle sarısı kullanılmıyor. Bazen o şekilde yapıyorum, çoğunlukla mayonezini de kendim hazırlıyorum. Şimdi değil ama bilahare onu da hazırlayıp yayınlarım ..Bizim evde sevilen şekli yumurtalı olan hali.. Daha besleyici oladuğunu düşündüğüm için onu tercih ediyorum açıkcası. :)

Sizler hangi şekliyle beğenip yapmak isterseniz, tarif aşağıda.
Sevgiyle kalın :)

RUS SALATASI TARIFI

Malzemeler:

  • 2-3 kaşık mayonez
  • 2 adet patates
  • 1 çay fincanı haşlanmış bezelye veya konservesi
  • 2 adet havuç
  • 3-4 adet kornişon turşu
  • Tuz
  • 2-3 damla limon suyu
  • Tercihe göre haşlanmış 2 yumurta
RUS SALATASI TARIFIRUS SALATASI TARIFI

RUS SALATASI nasıl yapılır?

  1. Sebzelerin hepsini haşlayalım. Haşlanan sebzeleri küp küp doğrayalım.
  2. Turşuyu da aynı büyüklükte doğrayalım, limon damlalarıyla birlikte hepsini karıştıralım.
  3. Yumurtalı yapacaksanız bu aşamada ilave ediniz.
  4. Mayonezi ve tuzu da ilave edip, iyice yedirelim.
  5. Üzerini zevke göre maydonoz ve yumurta sarısıyla süsleyelim.

afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails