29 Ekim 2008 Çarşamba

PATATESLİ ÇITIR BÖREK TARİFİ

PATATESLİ ÇITIR BÖREK TARİFİ
Pratik, bir taneyle kalınamayacak lezzette; hadi buyurun az malzemeyle dolu tabaklarınız olsun..

PATATESLİ ÇITIR BÖREK

Malzemeler:

  • 2 adet yufka
  • 1 çay bardağı erimiş tereyağı
  • veya sıvıyağ

İçi:

  • 2 adet patates
  • 1 adet küçük soğan
  • tuz, karabiber
  • 1 kaşık yağ

PATATESLİ ÇITIR BÖREK in yapılışı:

  1. Mikrodalgada (veya suda) patatesleri haşlayalım, sıcakken ezelim.
  2. Yağda soğanı soteleyelim ve üzerine ezilmiş patatesleri koyup biraz da öyle pişirelim..
  3. Tuzunu biberini atalım , içimiz hazır, bırakalım soğusun
  4. Diğer yanda yufkanın birini tezgaha serelim , yağımızın yarısını üzerine fırça ile sürelim.
  5. Ortadan ikiye keselim, geniş tarafa harcımızı ince uzun koyup rulo yapalım.
  6. Verev şekilde minik keserek yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize dizelim.
  7. Kalan yağımızdan yüzüne sürelim..

Afiyet olsun..

9 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk yorumu kaptım sanırım börekleride kapayım canım müsadenle missss gibi koktu akşam beş çayına hazır olmuş ellerin dert görmesin öptüm...

antepası dedi ki...

Börekler her zamanki giib çok güzel görünüyor.Eline sağlık.Muhteşem görünüyor.Bayramımız kutlu olsun.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Merhaba canım.Bayramımız Kutlu olsun....börekler nefis,deneyeceğim.ellerine sağlık canım.patatesleri mikrodalgada nasıl haşlıyoruz? sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun cumhuriyetimiz sonsuz olsun...sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım börekler nefis olmuş.ellerine sağlık.benim oğluşumunda ayağı çıktı o yüzden pc ye fazla oturamıyorum.fazla ziyaretlere gelemiyorum canım .sevgilerimle

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Günaydın Belginciğim nefis bir börek tarifi daha maşAllahın var ellerine sağlık canım.Güzel bir gün dilerim sana.Nil...

Sevil Şahin dedi ki...

belgincim istanbul buluşmamıza katılabilseydin çok sevinirdim ama kısmet inş. kadıköyde yapacagımız diger toplantıolarda aramızda olursun seni tanımayı çok isterim tatlım allaha emanet ol bu arda yeni sitemede beklerim yorumlarınla sevgiler http://www.birdemliksohbet.com/

made in funda dedi ki...

canım koştum geldim ama sobe nerde göremedim.aydınlatırsan beni çok sevinirim.akşama görüşürüz canım..

Lezzet Gemisi dedi ki...

BELGİNCİM, ŞAHANE OLMUŞ BUNLAR. HEM PRATİK, HEM LEZİZ... ELLERİNE SAĞLIK. HAYIRLI CUMALAR VE ARDINDAN HUZURLU, MUTLU BİR HAFTA SONU DİLİYORUM. SEVGİLER....

Related Posts with Thumbnails