1 Aralık 2008 Pazartesi

TAVUK ŞİNİTZEL TARİFİ

TAVUK ŞNİTZEL TARİFİ
TAVUK ŞNİTZEL TARİFİ

TAVUK ŞİNİTZEL TARİFİ

Sosu:

  • 5-6 dilim ince kesilmiş tavuk bonfile
  • 1 çay bardağı kadar süt,
  • 1 tatlı kaşığı tuzot(kullanmayabilirsiniz)
  • 1-2 kaşık sıvıyağ
  • karabiber
  • az tuz
  • kekik ve köri

kızartmak için:

  • galeta
  • un
  • 2 yumurta

TAVUK ŞİNİTZEL yapılışı:

  1. Bonfileleri hazırladığımız sosun içinde bekletelim.(4-5 saat buzbolabında beklerse çok güzel oluyor) 
  2. tavuk etlerini sostan çıkarıp her tarafını önce ayrı ayrı tabaklara koyduğumuz una, sonra çırpılmış yumurtaya ve en son bolca galetaya bulayalım.
  3. teflona sıvı yağı hafifçe gezdirelim ve iki tarafını da güzelce kızartalım..
  4. Yanında sade pilavla servis yapalım

Afiyet olsun

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canısı günaydın tesadüfe bak ikimizdede tavuk ve pilav ama farklı lezzetler ellerine sağlık canım çok leziz öptüm...

Adsız dedi ki...

canım ya harika olmuş.özellikle şinitsele bayılırım.incecik çıtır çıtır.hımmm.ben bu tabağı alıyorum sevgilerimi bırakıyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika gorunuyor,afiyet olsun
aylanin masasinda aklim kaldi neler hazirlanmis nefis olmus sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika gorunuyor,afiyet olsun
aylanin masasinda aklim kaldi neler hazirlanmis nefis olmus sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

BU İKİLİYE ASLA HAYIR DİYEMEM. NEFİS OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
AYRICA, GÜZEL YORUMUNA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SEVGİLER...

Disalce dedi ki...

tamda benlik bi menü olmuş..

ellerine sağlık....

nefis....

durutarifler dedi ki...

Tavukları soya sosuna buluyorum ben. Çok da beklemeden hemen yumuşayıveriyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.

Related Posts with Thumbnails