3 Şubat 2012 Cuma

ÇİKOLATALI TAVUK GÖĞSÜ-2

ÇİKOLATALI TAVUK GÖĞSÜ-2

Çok lezzetli bir tatlı :)  Aslında yeni değil, hatta bayağı önce blogcuda paylaşmıştım. Ama sanırım buraya eklemeyi unutmuşum...şimdi resimlerden arayınca bulamadım....Hadi gelsin o zaman :)
Benim daha önce yapmış olduğum diğer çikolatalı tavuk göğsü tarifime ulaşmak için de  BURAYA tıklayabilirsiniz..


ÇİKOLATALI TAVUK GÖĞSÜ

malzemeler:
  • 1 lt.süt
  • 100 gr. margarin
  • 2,5 kahve fincanı un(Türk kahvesi fincanı)
  • 2,5 kahve fincanı şeker
  • 1 paket bitter çikolata

çikolatalı tavuk göğsü nasıl hazırlanır?
  1. Tenceremizde margarini eritelim ve un ilave edilip hafif pembeleştirelim (fazla değil)
  2. Süt ve şekerini ekleyip sürekli karıştırarak pişirelim
  3. Koyulaşınca ocaktan alalım ve bitter çikolatayı ekleyelim ve mixerle 10 dk. çırpalım
  4. Islatılmış borcama döküp soğumaya bırakalım.(Ben minik kapları tercih ettim)
  5. Üzerini dilediğimiz gibi süsleyip buzdolabına kaldıralım
  6. Çikolatalı tavuk göğsünü bir kaç saat bekletip servis yapalım..

Denemeyi düşünenlere şimdiden afiyet olsun



1 yorum:

yukLex dedi ki...

çok güzel eline sağlık


www.yuklex.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails