25 Kasım 2013 Pazartesi

MISIR UNLU TAVUK TARIFI

MISIR UNLU TAVUK TARIFI
Hindi etiyle de son derece lezzzetli ve pratik olan bu tarifi eğer şimdiye kadar denemediyseniz mutlaka yapmanızı öneririm.

MISIR UNLU TAVUK TARİFİ

malzemeler:
  • 1/2 kg tavuk veya hindi but(veya göğüs)
  • 2-3 yemek kaşığı mısır unu
  • Tava için az zeytinyağı
marine malzemeleri:
  • 3 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 tatlı kaşığı kırmızı biber(ben tatlı tercih ediyorum)
  • 1 tatlı kaşığı kekik
  • 1 silme tatlı kaşığı tuz
  • 1 büyük diş sarımsak rendesi
MISIR UNLU TAVUK TARİFİ

MISIR UNLU TAVUK nasıl yapılır?
  1. Yıkadığımız tavukları ister strogonof, ister küpler halinde doğrayalım
  2. Üzerine marine malzemelerini koyup karıştırarak bir saat bekletelim
  3. Mısır ununu da ekleyip tavaya koyduğumuz az zeytin yağında karıştırarak kızarana kadar kavuralım
  4. Pilav ve yeşilliklerle servis yapalım
Afiyet olsun


7 yorum:

ozguluntarifleri dedi ki...

Belginim her zamanki gibi super bir lezzet paylasmissin canim ellerine saglik.Afiyet olsun canim Kucak dolusus sevgiler:)

belgin kıral dedi ki...

Teşekkür ederim Özgülüm, benden de sana kucak dolusu sevgiler :)

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Sevgiler..zİYARETLER BAŞLADI:)

Gönülünce dedi ki...

Çok lezzetli görünüyorlar ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık çıtır çıtır nefis olmuşlar.Benim elmalı kurabiyeler fazla yumuşamıyor tavsiye ederim,sevgiler...

vişnap dedi ki...

Mısır unu var bir sürü değerlendirmek lazım bir kere yapmıştım bıcır bıcır bol yağda çok yağ çekmişti.Demek az yağ ile pişireceğiz bu tarifini deneyeceğim canım ellerine sağlık olsun.

belgin kıral dedi ki...

Vişnapım, sana geldim ama evde bulamadım :D Böyle dene bak çok beğeneceksin; tek kelimeyle enfes oluyor :)

Related Posts with Thumbnails