1 Eylül 2008 Pazartesi

MÜRDÜM ERİKLİ TART TARİFİ

MÜRDÜM ERİKLİ TART TARİFİ
MÜRDÜM ERİKLİ TART TARİFİ
MÜRDÜM ERİKLİ TART TARİFİ
MÜRDÜM ERİKLİ TART TARİFİ
Herkesin bereketi bol, feyzi bol, rızası bol , idraki bol, hayrı bol bir RAMAZAN AYI geçirmesini dilerim Allah'tan...Ülkemize de hayır ve iyilikler getirsin inşallah...

Bugün daha önce yayınladığım armutlu turtamın farklı meyveli versiyonu ile beraberiz.. Şeftali ve mürdüm eriğini birlikte kullandım.. Sizler de çok sulu olmayan başka meyvelerle de bu tartı deneyebilirsiniz. Yaparsanız eminim memnun kalacaksınız...Hem pratik, hem yemesi son derece keyifli..Size site turu attırmaktansa tekrar yazayım dedim..
Buyrun, kolay gelsin...

MÜRDÜM ERİKLİ TART TARİFİ

  • 3 yumurta
  • 2 kahve fincanı toz şeker
  • 4 kahve fincanı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1/2 paket(125 gr) oda sıcaklığında tereyağı
  • 2 adet şeftali(soyulup dilimlenmiş)
  • 5-6 tane mürdüm eriği
  • Üzeri için pudra şekeri

MÜRDÜM ERİKLİ TART YAPILIŞI

  1. Şekerle yumurtayı iyice köpürene kadar çırpalım
  2. Tereyağını ekleyelim ve düşük devirde karıştıralım
  3. Un, vanilya ve kabartma tozunu birlikte ekleyip yeniden karıştıralım.
  4. Koyuca bir hamur elde edelim(kek hamurundan biraz daha kıvamlı)
  5. Yağlı kağıt serdiğimiz yuvarlak bir kalıba kaşık yardımıyla yerleştirelim.
  6. Üzerine meyveleri batıralım ve 170 derecede yaklaşık 30 dakika pişirelim
  7. Kızarınca çıkaralım ve soğuyunca üzerine pudra şekeri serpelim


afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails