10 Nisan 2008 Perşembe

ÇİN BÖREĞİ


1 adet tavuk göğsü
1 adet havuç
4 diş sarmısak
1 adet kabak
1 adet pırasa
2 yaprak lahana
Ispanak
1 kase soya filizi(olmayabilir, şart değil)
Karabiber
soya sosu
2 adet yufka
2 adet yumurta
Galeta unu

*Tüm malzemeyi yıkayıp mümkün mertebe jülyen doğrayıp (kibrit çöpü gibi)doğrayıp hazırlayalım.
*2-3 kaşık zeytinyağında yukarıdaki sırayla tüm sebzeyi soteleyelim, süzelim...
*Yufkayı 8'e bölelim.İçi koyup kalın sigara böreği gibi saralım.
*Çırpılmış yumurtaya batırıp, galeta ununa bulayarak kızgın yağda kızartalım.


***Beni takip edenler kızartmadan uzak durmaya çalıştığımı bilirler...Şimdi de yufkaların üzerine 1 su bardağı yarı su yarı yağ karışımından sürüp içi koyup sardım ...Yumurtaya batırıp galeta ununa buladım ve 200 derecede ısınmış fırında kızarana kadar pişirdim... Bu şekilde daha sağlıklı ve nispeten daha az kalorili olduğunu düşünüyorum:)))( Buna ne tesellisi denirse artık!!!)

Afiyet olsun

2 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

AYYY... BAYILIRIMM... KULAKLARI ÇINLASIN, KIZKARDEŞİM DE ÇOK GÜZEL YAPAR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. HAYIRLI CUMALAR VE ARDINDAN KEYİFLİ BİR HAFTA TATİLİ DİLERİM. SEVGİLER...

elif dedi ki...

börek çok güzel olmuş. galeta unu ayrı bi lezzet katıyo.

Related Posts with Thumbnails