18 Nisan 2009 Cumartesi

ISPANAK KÖKÜ GARNİTÜRÜ TARİFİ

ISPANAK KÖKÜ GARNİTÜRÜ TARİFİ Sevgili Fazilet in bizlere hazırladığı güzel sofradan ikinci tarifimiz:)

ISPANAK KÖKÜ GARNİTÜRÜ TARİFİ

Malzemeler:


  • Yeterince ıspanak kökü
  • Kuru biber(taze biberle, karnabaharla da olur)
  • Sirke
  • Limon
  • Sarımsak
  • Nane

ISPANAK KÖKÜ GARNİTÜRÜ NASIL YAPILIR?


  1. Haşladığımız sebzeleri diğer malzemelerle göz kararı karıştırıp ana yemeğimize eşlik eden güzel bir garnitür olarak servis edelim


Afiyet olsun


7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımm çok şık,leziz ve sağlıklı elle
rine sağlık kocaman sevgiler...

sihirlirloklava dedi ki...

çok pratik ve lezzeli bir tarifmiş...teşekkürler canım...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Öncelikle güzel dileğine çok teşekkürler arkadaşım...Harika bir garnitür olmuş bu lezzet bayıldım tam benlik...Sevgili Faziletin ellerine sağlık...
Sevgiler...

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık çok değişik

Karen Hanim dedi ki...

Ellerinize sağlık ! Çok faydalı bir yemek!

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Canımcım ben artık buraya yazmaya karar verdim:) benim için daha yakın hehehe:) turşu süper Fazilet hanımın ellerine sağlık seni çok öpüyorum canımıniçi iyi haftalar..

TATESAL dedi ki...

Çok değişik çok beğendim,sevgiler...

Related Posts with Thumbnails