21 Nisan 2009 Salı

CIKOLATA SOSLU BALKABAGI TARIFI


Çok basit ve çok lezzetli bir tarif daha... Sevgili Fazilet in bizler için hazırladığı masadan.
Kabak tatlınızı değişik bir sunum ve lezzette ikram etmeye ne dersiniz?


ÇİKOLATA SOSLU BALKABAĞI  TARİFİ

Malzemeler:
  • 2 kg kabak
  • 2,5 su bardağı şeker
  • 1-2 karanfil
  • Ceviz kırığı
  • Dr Qetker beyaz çikolata sosu
  • Rendelenmiş çikolata

ÇİKOLATA SOSLU BALKABAĞI nasıl yapılır?

  1. Buraya tıklayarak kabak tatlısının yapılışına ulaşabilirsiniz.. Tekrar yazmıyorum
  2. Tatlımızı piştikten sonra olabildiğince şerbetinden süzdürelim ve soğutalım
  3. İyice ezelim ve elimizle top yapıp poğaça gibi içine ceviz koyup kapatalım(***eğer yapamazsanız pratik yolu: dibi yuvarlak bir fincan ya da kaseye doldurup bastırıp, sonra ters çevirebilirsiniz)
  4. Servis tabağına dizip, üzerine tarifine göre hazırlanmış beyaz çikolata sosunu gezdirelim
  5. Son olarak rende çikolata ya da varsa yeşil fıstık ile süsleyelim

Afiyet olsun:)


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Süperrrrrrrr tam benlik olmuş canım
ellerine sağlık kocaman sevgiler...

LEMAN dedi ki...

kabaga bayılırım görüntüsüde ne güzel olmuş ellerıne saglık

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık:) kabakla yapılan her tatlı güzel..

lemanice dedi ki...

ne gadder gözeldir şimdi bu...ellerine sağlık ilk kez gördüm bu tarifi.sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Kabağı çok severim bu şekilde sunumuda çok şık olmuş Fazilet hanımın ellerine sağlık...canısı blog listende ben yokmuyum benmi göremedim acaba:)
Çoook öpüyorum hayatım

Related Posts with Thumbnails