30 Ocak 2009 Cuma

BAYAT EKMEKLİ KARNABAHAR SALATASİ


Sevgili Naciye den güzel ve farklı bir salata ;

BAYAT EKMEKLİ KARNABAHAR SALATASI

malzemeler:

1 adet küçük karnabahar
2 fincan sıvıyağ
3 dilim bayat ekmek
100 gr ceviz içi
1 fincan limon suyu
2 diş sarımsak
2 fincan yoğurt

yapılışı:

*Karnabaharı tuzlu suda haşlayalım
*Ekmek içini robottan geçirelim
*Ceviz ve sarımsakla tekrarlayalım
*Diğer malzemeleri de ekleyip işlemi tekrarlayalım
*Tüm karışımı karnabaharla karıştırıp servis kabımıza dizelim
*Maydonozla süsleyelim

afiyet olsun








5 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

afiyet olsun farkli bir salata
olmus canim
sevgiler .

Aysultan... dedi ki...

değişik bir salata
olmuş...
ellerine sağlık arkadaşınızın afiyet olsun

Unknown dedi ki...

Belginciğim canım harika bir salata enfes olmuş.Ben senin fındıklı misket kurabiyeni denedim lezzet tek kelimeyle muhteşem ama benimkiler yayıldı neden olabilir:)) öptüm kocaman...

birsence dedi ki...

belginciğim seni mimledim haberin olsun...öpüldün...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Naciye hanımın ellerine sağlık canım,çok leziz bir salata olmuş.ben etimkele yapıyorum aynısını ama bayat ekmekle de harika,hem değerlendirmiş olurum .deneyeceğim.sevgilerimle...

Related Posts with Thumbnails