5 Ocak 2009 Pazartesi

CıKOLATALİ TAVUK GOGSU TARIFI

CıKOLATALİ TAVUK GOGSU TARIFI
CıKOLATALİ TAVUK GOGSU TARIFI
Sevgili Serap'ın nefis tarifi ...Bizim evde dört kişinin birden onayını alabilen lezzetler fazla değildir. İşte bu hem pratik hem lezzetli tarif onlardan biriydi..Hatta eşim "sen bundan sık sık yap en iyisi " dedi..(O bir tatlı severdir !) Yalnız ben servisi porsiyonluk kaplarda yaptım , hem görüntü açısından ; hem de ayarımızı bilelim diye.! Teşekkürler arkadaşım , hala yoksun ama bu teşekkür buradan sana ; mutlu bir yeni yıl dileğiyle birlikte gitsin:)))

CıKOLATALİ TAVUK GOGSU TARIFI

malzemeler:
  • 1 kg süt
  • 125 gr. tereyağı
  • 1 su bardağından az eksik un
  • 2/3 su bardağı şeker
  • 2 adet damla sakızı
  • 1 paket bitter çikolata

CİKOLATALİ TAVUK GÖĞSÜ NASIL YAPILIR?


  1. *Tenceremizde margarini eritelim ve un ilave edilip pembeleştirelim(fazla değil)
  2. *Süt ve şekerini ekleyip sürekli karıştırarak pişirelim
  3. *Koyulaşınca ocaktan alalım, ezilmiş damla sakızı ve bitter çikolatayı ekleyelim ve mixerle 15 dakika çırpalım
  4. *Islatılmış borcama döküp soğumaya bırakalım.(Ben kupları tercih ettim)
  5. *Üzerini dilediğimiz gibi süsleyip buzdolabına kaldıralım
  6. *Bir kaç saat bekletip dilimleyerek servis yapalım..(Biz kaşıkla !!!)
 afiyet olsun

5 yorum:

dantelistan dedi ki...

sütlü tatlıları yapmak ço zevkli ve basit geldiği gibi damakta bıraktığı lezzet bir o kadar güzel çikolatalı tavuk gögsü çok leziz duruyor ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canımmm tam benlik çikolatalı ellerine sağlık muhteşem olmuş kocaman öptüm...

birsence dedi ki...

bir kasede ben istiyorum nasılda harika duruyoır...bu arada bende blog listemde yer almak istiyorum...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhabalar canısı nasılsın ellerine sağlık harika gözüküyor sevgiler güzel günler seninle olsun

Adsız dedi ki...

Nefis bi tatlı çıkmış ortaya.. görüntü süper.. Ellerine sağlık..

Related Posts with Thumbnails