3 Ağustos 2013 Cumartesi

CERLI COPLU KURABIYE TARIFI VE IFTAR MENUSU -26

CERLI COPLU KURABIYE TARIFI VE IFTAR MENUSU -26
Minik minik, birer lokmalık ağızda dağılan bu hoş kurabiyeler için Yeşim ciğime teşekkür ediyorum. O yemiş, beğenmiş, tarifini almış..Bana anlatınca çaylı- kahveli ilginç geldi. Denemek istedim, biz çok beğendik, umarım sizler de dener ve beğenirsiniz..
Hayırlı bereketli iftarlar...

 IFTAR MENUSU -26

iftar sonrası çay yanına,

ÇERLİ ÇÖPLÜ KURABİYE TARİFİ

malzemeler:(200 ml su bardağı)
  • 1 adet yumurta sarısı
  • 1/2 su bardağı şeker
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 paket katı yağ(oda sıcaklığında)
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı toz çay
  • 1 tatlı kaşığı nescafe
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı fındık tozu
  • 1 çay bardağı ceviz kırığı
  • 1/2 çay bardağı kuş üzümü
  • Aldığı kadar un(200 ml lik bardakla tam 5 su bardağı kullandım)

ÇERLİ ÇÖPLÜ KURABİYE nasıl yapılır?

  1. Hepsini karıştırıp oyun hamuru kıvamında kolay şekil alan bir hamur yapalım
  2. Minik minik yuvarlayalım, yağlı kağıt serili tepsiye dizelim (2 fırın tepsisi çıkıyor)
  3. Çıkınca ben tarçınlı pudra şekerine buladım ama tarifin aslında yumurta akına batırıp ,hindistan cevizine bulanıyor. 
Afiyet olsun

3 yorum:

Esradan dedi ki...

ellerinize sağlık.güzel bir bayram geçirmenizi dilerim .sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İsmi çok hoşmuş:)

Pek de leziz görünüyor. Ellerine sağlık..

belgin kıral dedi ki...

İsmi benim de çok hoşuma gitmişti, ama tadı da bir o kadar güzel prensesim :)

Related Posts with Thumbnails