26 Ocak 2014 Pazar

UZUMLU LAHANA SALATASI TARIFI

ÜZÜMLÜ LAHANA SALATASI TARİFİ
Gün soframdan eklemeyi ihmal ettiklerimden biri de narlı üzümlü lahana salatasıydı. Bugün tüm hamaratlığımla olabildiğince eklemeye çalışacağım.. Beklettiğim için arkadaşlarımdan özür diliyorum, kusura bakmayın canlar..Son günler çok yoğun geçti ama n'apim? :) 
Biz lezzetini çok seviyoruz; umarım sizler de seversiniz..
Not: Narı ben süslemek amaçlı kullanmıştım ama harika bir lezzete dönüştü, tavsiye ederim

ÜZÜMLÜ LAHANA SALATASI TARİFİ

Malzemeler:
  • 1/4 adet beyaz lahana
  • 2 adet orta boy havuç
  • 1/2 su bardağı iri doğranmış ceviz
  • 1/2 çay bardağı sarı üzümu
  • 3 yemek kaşığı süzme yoğurt
  • 1 yemek kaşığı mayonez(ya da 2 kaşık zeytinyağı)
  • tuz
  • 1 adet tanelenmiş nar

ÜZÜMLÜ LAHANA SALATASI nasıl yapılır?

  1. Lahanayı yıkayıp ince ince doğrayalım ve çok az tuzla azıcık ovalayalım
  2. Yoğura mayonezi karıştırıp hafifçe inceltelim
  3. Nar hariç tüm malzemeyi karıştıralım
  4. Nar ile üzerini süsleyelim
Afiyet olsun

4 yorum:

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık bu salatayı ben de çok seviyorum sevgiler...

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Üzüm ve nar farklı bir lezzet katmıştır bu güzel salataya ellerinize sağlık…
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık salatasınızın görüntüsü çok güzel kullandığınız üzüm kuru üzüm mü? Şule

belgin kıral dedi ki...

Evet Şule hnm, sarı çekirdeksiz kuru üzüm kullanıyorum, sevgiler :)

Related Posts with Thumbnails