10 Ocak 2013 Perşembe

PEYNİRLİ DEREOTLU KEK


PEYNİRLİ DEREOTLU KEK














Kesinlikle denemenizi önereceğim müthiş lezzetlerden biri; hele böyle sıcacıkken, dumanı üzerindeyken ve o kaşarları akarkenki hali var ya anlatılmaz yenir :) Kısaca yapın!


PEYNİRLİ DEREOTLU KEK
Malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 1 çay bardağı bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 su bardağı kaşar rendesi( ben yarısına çeçil peyniri doğradım)
  • 1 kase beyaz peynir
  • 1 demet dereotu
  • 1 paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un 
  • 1 tatlı kaşığı tuz
PEYNİRLİ DEREOTLU KEK
PEYNİRLİ DEREOTLU KEK in yapılışı:
  1. Yumurta, süt ve sıvıyağı tel çırpıcı ile iyice  karıştıralım.
  2. Kaşar rendesini (ya da hangi peynir kullanıyorsanız onu) parçalanmış beyaz peyniri ve kıyılmış dereotunu ekleyelim.
  3. Un, tuz  ve kabartma tozunu  ekleyip, iyice karıştıralım. (kek hamurundan daha koyu kıvamlı olacak)
  4. Kalıbımızı yağlayalım ve  harcı boşaltalım.
  5. 180 derecede ısınmış fırınımızda kızarana kadar pişirelim .



Afiyet olsun

3 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper bir kek olmuş, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

meri dedi ki...

Merhabalar,arkadasim az once yapmis bu keki.Illa sen de yap cok guzel oldu dedi.En kisa zamanda ben de denemeyi umut ediyorum.Sevgiler

belgin kıral dedi ki...

Beğeneceğinizi düşünüyorum zira yeyip de beğenmeyen olmadı henüz :)sevgiyle kalın

Related Posts with Thumbnails