11 Haziran 2013 Salı

TAVUKLU BEZELYE YEMEGI TARIFI

TAVUKLU BEZELYE YEMEGI TARIFI
Sevgili Elif bugün son yaşadığımız olaylarla ilgili şunu yazmış; beni titretti resmen...İnşallah herkesin yüreğinin telini de benimki gibi titretir ...Boyutu da, şekli de giderek beni ürkütecek kadar değişiyor :( 
Hiç bir şey kalıcı ve sürekli değil, herkesin bir an evvel aklını başına toplamasını ve barışçıl çözümler bulunmasını diliyorum.

 EL VİCDAN, EL İNSAF, YA SABIR!!!!!

TAVUKLU BEZELYE YEMEĞİ TARİFİ

malzemeler:
  • 2 ya da 3 parça kemiksiz tavuk kalça kuşbaşı(lütfen organik kullanın)
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 adet patates
  • 1/2 kg iç bezelye
  • 3-4 kaşık zeytinyağı
  • 1 yemek kaşığı domates+biber salçası
  • tuz, pul biber
  • yeterince su
TAVUKLU BEZELYE YEMEGI nasıl yapılır?
  1. Zeytinyağında yemeklik doğradığımız soğanları hafif pembeleştirelim
  2. Yıkanmış tavukları ekleyelim ve suyunu iyice çekene kadar kuvvetli ateşte ara sıra karıştırarak pişirelim.
  3. Salçalarını ilave edelim
  4. Küp doğradığımız patatesleri ve bezelyeleri de ekleyelim
  5. tuzunu, biberini ilave edelim
  6. Yüzeye bir parmak kalacak kadar sıcak su ekleyelim 
  7. Kaynadıktan sonra kısık ateşe alalım ve sebzeler yumuşayana kadar pişirelim

Afiyet olsun

1 yorum:

ikicocukluanneyim dedi ki...

Belgin hanım fikirlerinize katılıyorum..
Umarım kısa zamanda ülkemiz için en hayırlısı olur.

Ellerinize sağlık..

Nerede ikamet ediyorsunuz bilmiyorum ama bir blog buluşmamız var eğer katılmak isterseniz beklerim..

cevizlitarcinli.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails