15 Aralık 2007 Cumartesi

EKMEK PİZZA



Sevgili Özlem ,http://www.mutfaktayım.blogcu.com/ bu güzel ekmek pizzaları yapmıştı.Ben de çok kolay ve pratik bulduğum için hemen yaptım.Bizim evde pizza çok sevilir.Hergün yapsam hergün yiyecekler ve hiç şikayet etmeyecekler neredeyse...Bu son derece kolay ve kısa sürede yapıldığı için ani misafir durumunda da cankurtaran olabilir.Ya da işten geldiniz,yemek yetişmedi; hemen yapın.Tavsiye ederim.Biz de bir tane kalmadı.Özlem'ciğim teşekkürler.

Gelelim nasıl yapıldığına:

1 paket hazır dilim ekmek (ben tost ve çavdar kullandım)
7-8 adet sosis (arzuya göre sucuk veya salam da koyabilirsiniz)
2-3 adet sivri biber
2 adet domates
7-8 adet zeytin(ben 2 kaşık çekirdeksiz zeytin kullandım)
4 kaşık ketçap
2 yemek kaşığı kekik ve pul biber
Üzeri için kaşar peyniri ve tereyağ

Yapılışı;
Ekmekleri tepsiye dizelim üzerine ketçap sürüp malzemeleri domates, sosis, sivribiber, zeytin, pul biber ve kekik olarak koyup en üstüne de kaşar peynirini ister rendeleyin isterseniz dilimleyin . (ben deepfreezede sakladığım rendelenmiş kaşarlarımı kullandım.Çok pratik deneyin)Son olarakta üzerine fındık büyüklüğünde tereyağ parçaları koyup fırına verelim.(Ben tereyağını ketçaptan hemen sonra koydum)Sıcak olarak servise sunalım.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails