3 Aralık 2007 Pazartesi

HALLEY PASTASI



Çok basit, çok lezzetli  ve aynı zamanda kısa zamanda hazırlanabilecek bir tatlıya ihtiyacınız varsa bu tarif bire bir ... Bloglarda çok yayınlandı, ben de eksik kalmayayım değil mi?  :D

Malzemeler:


  • 10 adet halley bisküvi (kırılacak veya doğranacak)
  • 2 paket krem şanti
  • 2 su bardağı soğuk süt 
  • ceviz 

Üzerine:


  • 1 paket Dr Qetker çikolata sosu
  • 2, 5 su bardağı süt


Yapılışı:


  1. Soğuk sütle şantileri katılaşana kadar iyice çırpıp içine doğradığımız halleyleri ve ceviz kırıklarını ekleyip servis dolapta soğumaya bırakalım
  2. Sütün içinde erittiğimiz çikolata sosunu pişirip iyice soğuyana kadar bekletelim (yoksa krem şanti erir)
  3. Halleyli karışımın üzerine düzgünce yayalım
  4. En az yarım gün buzdolabında beklettikten sonra servis yapalım
Afiyet olsun




3 yorum:

Adsız dedi ki...

harika..mükemmel bi tatlı.bana bi arkadasım verdi. bende internette incelerken aynını gördüm. deneyin :)

Unknown dedi ki...

nasıl tabağa alıyouz ben yaptım bulamaç gibi oldu yaa:(((

Unknown dedi ki...

nasıl tabağa alıyouz ben yaptım bulamaç gibi oldu yaa:(((

Related Posts with Thumbnails