26 Nisan 2013 Cuma

DETOKS SEBZE CORBASI TARIFI

DETOKS SEBZE ÇORBASI
Sofralarımızda olmazsa olmazımız genellikle çorbadır. Günüme göre değişiyor bu çorbalar da..Bazen değişiklik istiyor canım, şöyle bir dolaşıyorum acaba yeni ve değişik ne yapabilirim diye. Bazen kitaplarıma danışıyorum. Bazen de erzak dolabına :) Bu sefer ki tarifimiz dolaptan ne çıkar araştırmasının bir sonucuydu. Sonucu biz çok beğendik. Malzemeleri hemen not ettim ki unutmayayım zira akıl da artık daha sık yolda bırakır oldu beni :)) Sizlerle paylaştıklarım ve fotoğrafladıklarım ise sabitleniyor hayatımda. İnşallah ilerde belki elle tutulur da olacaklar...
Gelelim çorbaya..Lezzetli, hafif, kilo problemleri için ideal, ağır beslenilen bir günün arkasından vücudu zayıf düşürmeden, vitamin eksikliği yaşatmadan tolore edebilecek nitelikte çok güzel yağsız bir detoks çorbası.. Bu arada isim annesi de ben oluyorum :) O da ayrı hoş bir duygu..
Deneyin, beğeneceğinizi düşünüyorum..

DETOKS SEBZE ÇORBASI

malzemeler:
  • 1 yemek kaşığı bulgur
  • 1 yemek kaşığı kırmızı mercimek 
  • 1 orta boy  kabak
  • 1 büyükçe brokoli (Lahana veya pırasa veya veya kereviz )
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 domates rendesi veya suyu
  • 1 adet kırmızı soğan 
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • 1 çay kaşığı tane karabiber
  • yeterince su

DETOKS SEBZE ÇORBASI nın yapılışı:

  1. Tüm malzemeleri düdüklüde pişirip parçalayıcıdan geçiriyoruz. 
  2. Çorbamız hazır 

afiyet olsun. 


2 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA BİR ÇORBA OLMUŞŞŞ...SEVGİLERİMLE,

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Related Posts with Thumbnails