8 Nisan 2013 Pazartesi

PANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASI

PANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASI
PANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASI
PANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASIPANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASI
Biz bu sosu ailecek o kadar sevdik ki sanrım daha çok kullanabileceğim alan bulurum ben. Bu tarifi de tamamen doğaçlama, her hangi bir blog ya da sitede görmeden yaptım. Bana ait diyemem elbette, böyle bir söyleme temelde karşıyım çünkü. Tarifler kimsenin tekelinde değildir, olmamalıdır da...Herkesin tarzı ,sunumu elinin ısısı bile farklıdır öyle değil mi?
Ben bu tarifte pancar turşusu kullandım, ekşimsi tadıyla yoğurdun uyumu mükemmel oldu. Tavsiyem bu yönde ama sizler pancarı haşlayarak da kullanabilirsiniz.
Son derece pratik ve kolay bir salata tarifi...
Meze olarak da ikram edilebilir..
İlk ağırladığım misafir grubuma yapmayı düşünüyorum..


PANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASI

Malzemeler:
  • Minik bir karnabahar
  • Bir büyük kase yoğurt
  • 2 diş sarımsak
  • Bir küçük kase pancar turşusu(veya haşlanmış pancar)
  • bir çay bardağı iri dövülmüş ceviz
  • tuz


PANCAR SOSLU KARNABAHAR SALATASI nın yapılışı:
  1. Pancar turşusunu rondodan geçirelim
  2. Sarımsakları tuzla ezelim ve yoğurda karıştıralım
  3. Yoğurtla pancarları buluşturalım
  4. Diğer tarafta karnabaharları iyice yıkadıktan sonra çiçek çiçek ayıralım
  5. Çiçeklerin üst kısımlarını bir kaseye ince ince doğrayalım, alt kısımını çorba yapmakta değerlendirebilirsiniz.
  6. Ve cevizlerle birlikte tüm malzemeyi bir araya getirelim 
  7. Süsleyerek servis yapalım

Afiyet olsun


6 yorum:

Türkan pak oral dedi ki...

elinize sağlık çok güzel görünüyor. Gerçi eşimle karnıbaharı barıştıramadım ama bunu da denicem. sevgiyle kalın.

belgin kıral dedi ki...

@Bakın üzüldüm şimdi :( eşiniz benim oğlumdan da inatçı çıktı desenize..ben de yıllarca bakla ağzıma koymadım, geçen hafta yaptığımı o kadar sevdim ki bu hafta yine aldım..! belki eşiniz de benim gibi bir zaman gelir inat etmekten vazgeçer kimbilir :) sevgiyle kalın

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık denemek lazım değısık bır tat

keyiflisofram dedi ki...

Harika bir salata olmuş rengine bayıldım,karnıbahar bitmeden yapmalıyım,karnıbaharı çiğ olarak kullanmışsınız , ellerinize sağlık.

LaceToys dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bizim evdede karnıbaharı eşimden başka seven yok. Renk muhteşem görünüyor.. Deneyip sonra karar vermeli bencede.. Belki bu tarif sevdirir oğlum ve bana karnıbaharı.. Sevgiler..

*mehtap dedi ki...

pancarın verdiği renge bayılıyorum.Eline sağlık sevgili Belgin..

Related Posts with Thumbnails