10 Mayıs 2013 Cuma

PANCAR SOSLU SEMIZOTU SALATASI TARIFI

PANCAR SOSLU SEMIZOTU SALATASI TARIFI

Pancar soslu semizotu salatası tarifini nette bir yemek sitesinde görmüştüm. Çok sevdiğim bu renkle semizotunun uyumu evde sık kullanmasak da pancar almama sebep oldu :) Tarifi göreli epey zaman olmasına rağmen de ancak yapabildim.
Pancar sosu semizotuna çok yakıştı benden söylemesi, yapılışı da fazlasıyla pratik..

PANCAR SOSLU SEMİZOTU SALATASI TARİFİ

malzemeler:


  • 1 bağ semizotu
  • 1 kase susuz pancar turşusu (ya da 2 kök haşlanmış pancar)
  • 2 su bardağı susuz yoğurt (veya süzme yoğurt)
  • 2 diş sarımsak
  • tuz 
  • zeytinyağı
  • nane 

PANCAR SOSLU SEMİZOTU SALATASI nasıl yapılır?


  1. Ben mevcutta bulunan pancar turşumu kullandığım için ilk iş olarak pancarı rondodan geçirdim, siz haşlayarak da aynı şekilde kullanabilirsiniz.
  2. Sarımsaklı yoğurtla karıştıralım
  3. Ayıklanmış ve kurumuş semizotlarını iri iri parçalayalım ve hafif tuzlayalım
  4. Yoğurtlu sosu üzerine yayalım.
  5. Serviste zeytinyağı gezdirelim 
  6. İsteğe bağlı olarak nane serpiştirelim

Afiyet olsun

1 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

daha önce denediğim bir tat bayılırım ben :) ellerinize sağlık :)

Related Posts with Thumbnails