6 Mayıs 2013 Pazartesi

FRAMBUAZLI MUFFIN TARIFI

FRAMBUAZLI MUFFIN TARIFI
FRAMBUAZLI MUFFIN TARIFI
FRAMBUAZLI MUFFIN TARIFI
Frambuazlı muffinler bir yapıldığını bir de bittiğini gördüğüm muffin grubuna giriyor :) Yapması çok pratik, çok uğraştırmadığı için ben de seviyorum haliyle..

FRAMBUAZLI MUFFIN TARIFI

 malzemeler:

  • 2 yumurta(oda sıcaklığında)
  • 1 su bardağı şeker(200 ml)
  • 1 ajda çay bardağı sıvıyağ veya erimiş tereyağı
  • 1 ajda çay bardağı süt veya soda
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 2 su bardağı un(200 ml)
  • 15-20 tane frambuaz (ben dondurulmuş kullandım)

FRAMBUAZLI MUFFIN in yapılışı:



  1. Yumurtaları şekerle tam 5 dakika mikserle, mikseri dairesel döndererek çırpalım, bir nevi savurarak.
  2. Diğer sıvıları ekleyelim ve mikserin en düşük ayarında on saniye karıştıralım
  3. Un, vanilya ve kabartma tozunu ekleyip bundan sonra kaşıkla karıştırmaya devam edelim
  4. Tümüyle homojen bir koyu akıcı kıvamlı hamur elde ettikten sonra yağlanmış kalıplara ya da kağıt kalıplara koyalım
  5. Üzerlerine unlanmış veya pudra şekerine bulanmış frambuazları koyup fazla bekletmeden 170 derecede önceden ısttığımız fırında kızarana kadar pişirelim(ilk 20 dakika fırın kapağını açmayın)
  6. Kürdan testi yaparak fırından çıkaralım
  7. Ilıyana kadar kalıbından çıkarmayalım

Afiyet olsun


7 yorum:

bilge dedi ki...

Çok güzel olmuş. Eline sağlık.

Asyadan Esintiler dedi ki...

ay ay ay bu ne böylee.Harika gözüküyor.Eminim tadı da öyledir.Ellerin dert görmesin arkadaşım.Tariflerini çok beğenerek takip ediyorun ben:)sevgilerimle..

tatlı sefam dedi ki...

tadı ıcınde gızlı elıne sağlık

Disalce dedi ki...

nefisss...görüntüsü harika..

hemen bittiğine göre tadını tahmin edebiliyorum...ellerine sağlık:))

Unknown dedi ki...

Canım muffinler ye beni diyor ellerine sağlık,sevgiler...

Alyaminahome dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Kac kisilik

Related Posts with Thumbnails