28 Mayıs 2013 Salı

ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA

ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA ICLAL DEN GUZEL BIR SOFRA

Her şeyin güzel olduğu günlerden kalma, keyifli bir dost sofrası...Geçen zaman ve yaşananlar arasında kaybolmuş, bir köşede sessiz sessiz dururken buldum resimlerini..Son iki sene sel suları gibi ezdi geçti çok şeyi..O gün masayı ve arkadaşları resimlemeye çalışırken makinam bozulmuştu. Sonra da bir daha düzelmedi zaten, yenisini almam gerekti.Düzelmeyen keşke sadece makineler olsa :( Onun yenisini alabildik ama başka şeyleri değiştirip, düzeltmeye gücümüz yetmiyor maalesef ..
Şimdi içinizden "neden bahsediyorsun? düzelmeyen ne? ne oldu da bu lafları sayıyorsun " diyorsunuzdur..Haklısınız.! Sizler bilmiyorsunuz, ben de kendi kendime kederlendim bir an işte.Hep güçlü olmaya çalışmak yoruyor insanı..Neyse,çok şükür bugünümüze diyelim ve devam edelim masamıza..

Sevgili İclal çok lezzetli,çok güzel şeyler hazırlamıştı bize..Hemen hepsinin tarifi veya benzeri sitede olduğu için yeniden yazmıyorum .. Linklerden ulaşabilirsiniz.

Masada neler mi vardı?

Sizlere de fikir olabilir düşüncesiyle yayınlamak istedim. Misafir sofranız için "ne yapsam, ne yapsam?" diye düşünüyorsanız, buyurun size bir alternatif masa :)
İclal ciğim, tekrar ellerine sağlık ,öpüyorum seni, özledim..


1 yorum:

bilge dedi ki...

Güzel bir sofra olmuş. En güzeli de güzel anılar.

Related Posts with Thumbnails