17 Mayıs 2013 Cuma

SEKER HAMURLU KURABİYELERIM

SEKER HAMURLU KURABİYELERIMSEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM
SEKER HAMURLU KURABİYELERIM

 ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİM

 Ehh, sonunda ben de kapıldım :) Neye diye sormayın..Tabii ki şeker hamurunun cazibesine. Bir rica üzerine "acaba yapabilir miyim" sorusu kafamda günlerce yankılandı durdu.. Bir araştırayım dedim. Nette epeyce dolaştım. Ön bir fikrim oldu. Sonra bir de pasta malzemeleri satılan dükkanları dolaşayım dedim. Ön bilgiyle kalamadım maalesef, o ne cazibe Allah ım, fikir alayım diye girdiğim yerden koca bir poşetle çıkmışım farkında olmadan :) Hal böyle olunca "yapabilir miyim "i öte sınırlara taşımam gerekti. Neydi o öte sınırlar? Onca malzemeyi alınca ya bismillah deyip başına geçmek tabii ki. Nette bulduğum iki kurabiye tarifini denedim, birinin formu çok fena bozuldu. Hem fazla kabardı, hem yayıldı. Diğeri ise lezzetli değildi. Daha doğrusu benim istediğim gibi değildi.
Üçüncü bir malzeme kaybını göze almak istemedim doğrusu. Çok sevdiğim, dünya tatlısı Özlem den rica ettim. Sağolsun kırmadı beni, paylaştı benimle güzel kurabiyesini. Gerçekten hem lezzet, hem form harikaydı..Buradan binlerce teşekkür canıma :)
Sonrasında neredeyse tüm öğleden sonramı alan hummalı bir çalışmayla (tabii bunda acemilik sorunsalının payı da vardı :) nefis kurabiyeler yaptım. Zamanla elim bayağı alıştı. Ben fotoğraflarını çektikten sonra onlar da sahiplerini buldular.
Çok keyifli bir işmiş doğrusu...Herkesin sevdiği kadar varmış yani :) Bence en güzel yanı da resmen terapi, çocuk olup yeniden oyun hamuruyla figürleşmek diye de tanımlayabilirim ben bunu aslında.
İlk çalışma için bence oldukça iyiydi...Bakalım sizler bu konuda ne düşüneceksiniz?

Sevgiyle kalın :)



6 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

bravo ılk calıcma ıcın super bende denemek ıstıyorum bakalım

Şeker Hamurlu Kurabiye dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

belgin kıral dedi ki...

çok teşekkür ederim, beğendiğinize çok sevindim :)

Unknown dedi ki...

Acaba kenarlarindaki desenleri hangi aletle yapıyorsun? Üzerlerindekiler içü. Hangi materyali kullaniyorsun uğurböceği cb. Şimdiden teşekkürler. Eline sağlık

belgin kıral dedi ki...

Sevgili Burcu, pasta malzemeleri satan dükkanlardan ya da internet sitelerinden bu aletleri temin etmek artık çok kolay.Maalesef ne isimde satıldıklarını bilmiyorum, ben sadece görüp beğenip aldım :)

Adsız dedi ki...

Özlemden aldığınız kurabiye tarifini ben de ogrenebilir miyim? Buarada bravo harika işler cikartmissiniz. Bende sabirsizlaniyorum doğrusu bu işe başlamak için. Sevgilerle...

Related Posts with Thumbnails